6

استقرار ۷ اکیپ ارزیابی خسارت آتش در روستای امامزاده ابراهیم(ع)



ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از استقرار ماشین آلات عمرانی این نهاد در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت خبر داد و گفت: هفت تیم از کارشناسان این نهاد در روستا هستند و خسارت وارده را ارزیابی می کنند. از واحدهای آسیب دیده ناشی از آتش سوزی

حامد دائمی امروز 23 اردیبهشت ماه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی صبح امروز در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) اظهار داشت: پس از آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شهر شفت ناوگان عمور، مدیران و ماشین آلات ساختمانی بنیاد مسکن گیلان برای آواربرداری از بلوک های آسیب دیده مستقر شدند.

وی افزود: پس از تعیین حدود پلاک مالکان و تعیین تکلیف شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت واحدهای سانحه دیده با بیمه بلافاصله عملیات خروج لاشه هواپیما آغاز می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه در اولین ساعات وقوع این حادثه در روستا با حضور کارشناسان بنیاد مسکن استان، ارزیابی واحدهای آسیب دیده آغاز شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون هفت تیم از کارشناسان این نهاد در حال حاضر هستند. در روستا در حال ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از آتش سوزی است.

دائمی گفت: تا 48 ساعت آینده تمامی واحدهای آسیب دیده مورد بازدید قرار می گیرد و به محض اتمام کار ارزیابی میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی و تجاری اعلام می شود اما در ارزیابی های اولیه مشخص شد واحدهایی که در سال نوسازی شده اند. سال های قبل آسیبی ندیده اند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی، تیم کامل عملیات اجرایی و ماشین آلات ساختمانی اعم از بیل مکانیکی و کمپرسی برای آواربرداری به مناطق آسیب دیده اعزام می شود و از این رو بنیاد مسکن آمادگی دارد نسبت به احیای مناطق آسیب دیده اقدام کند. جذب کند منابع مالی و اعتباری

انتهای پیام

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا