بلاگ

ایران مال IranMall – ایران مال کجاست ؟ 🚗


ملک ایرانییکی از بزرگترین پروژه های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاورمیانه و جهان، در شمال غرب تهران و در منطقه 22 واقع شده است. این مجموعه با معماری باشکوه و امکانات بی نظیر خود به یکی از جاذبه های گردشگری محبوب تهران تبدیل شده است.

برای رفتن به ایران مال می توانید از چندین مسیر استفاده کنید:

برای رسیدن به ایران مال می توانید از خط متروی در حال ساخت چیتگر نیز استفاده کنید.

ایران مال به بخش های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام جذابیت های خود را دارند:

ایران مال همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. ورود به مجموعه رایگان است و می توانید به صورت رایگان از قسمت های مختلف آن بازدید کنید.

امیدوارم با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم را در مورد ایران مال کسب کرده باشید و بتوانید از بازدید از این مجموعه زیبا لذت ببرید.

ایران مال فراتر از یک مرکز خرید، یک مقصد گردشگری و تفریحی لوکس با الهام از معماری اصیل ایرانی و با هدف ایجاد فضایی منحصر به فرد برای خرید، تفریح ​​و گردشگری است. این مجموعه عظیم با مساحتی بیش از یک میلیون متر مربع در شمال غرب تهران و در مجاورت بوستان چیتگر و دریاچه شهدا در خلیج فارس واقع شده است.

ایران مال جاذبه های زیادی دارد که هر سلیقه ای را جذب می کند. از معماری باشکوه و فضاهای دلپذیر گرفته تا امکانات تفریحی مختلف و فروشگاه های لوکس، همه چیز برای تبدیل شدن به یک روز فراموش نشدنی فراهم شده است. در زیر به برخی از جاذبه های قابل توجه ایران مال اشاره می کنیم:

بازار سنتی:

ورود به بازار سنتی ایران مال مانند قدم گذاشتن در دل تاریخ و یک تجربه فضایی نوستالژیک است. این بازار با الهام از بازارهای سنتی اصفهان، شیراز و تبریز طراحی شده و معماری اصیل ایرانی را به زیبایی به نمایش می گذارد. طناب های مختلف، حجره های رنگارنگ، سقف های گنبدی شکل و استخرهای فیروزه ای رنگ فضایی دلپذیر و آرامش بخش را برای گردشگران ایجاد می کند. در این بازار می توانید صنایع دستی خوب، انواع سوغات، فرش دستباف ایرانی و سایر کالاهای با کیفیت را خریداری کنید.

ایران متعلق به ایران مال استایران متعلق به ایران مال است

باغ ایرانی:

باغ ایرانی یکی از زیباترین قسمت های ایران مال است که با الهام از باغ های ایرانی طراحی شده است. این باغ بزرگ با انواع درختان، گل های رنگارنگ، آبنماهای زیبا و آلاچیق های دنج محیطی سرسبز و آرام را برای استراحت و لذت بردن از طبیعت در قلب تهران فراهم کرده است. در باغ ایرانی دو قسمت مجزا به نام های باغ ماهان و باغ دیدار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

تالار آینه:

تالار آینه یکی از نقاط شگفت انگیز ایران مال است که از تالار آینه مجلس شورای ملی الهام گرفته شده است. بیش از 38 میلیون قطعه آینه در این سالن به کار رفته که در سقف، دیوارها و ستون ها به کار رفته و جلوه ای خیره کننده و باشکوه ایجاد کرده است. تالار آینه مکانی مناسب برای برگزاری رویدادهای خاص است.

فواره موزیکال:

آبنمای موزیکال ایران مال یکی از دیدنی ترین جاذبه های این مجموعه است. این آبنما با استفاده از جدیدترین فناوری، اجراهای خیره کننده رقص نور و آب را ارائه می دهد و با موسیقی همگام فضای مفرح و سرگرم کننده ای را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

سایر جاذبه های ایران مال:

علاوه بر موارد ذکر شده، ایران دارای جاذبه های دیگری از جمله پردیس سینمایی، نمایشگاه اتومبیل، کتابخانه جندی شاپور، شربت خانه، مجموعه ورزشی، مسجد، فودکورت و رستوران های مختلف است که هر کدام می توانند بخشی از اوقات فراغت شما را به خوبی به خود اختصاص دهند.

سفر به ایران فرصت خوبی برای آشنایی با معماری اصیل ایرانی، خرید و تفریح ​​متفاوت در فضایی مجلل و مدرن است. اگر به دنبال یک روز فراموش نشدنی در کنار خانواده یا دوستان خود هستید، ایران مال می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

ملک ایرانیملک ایرانی
ملک ایرانی



ایران مال IranMall – ایران مال کجاست ؟ 🚗

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا