9

بهترین مارک کولر گازی ایرانی و خارجی


بهترین مارک کولر گازی

اقتصاد 24- شیوا سپهری: با نزدیک شدن به فصل تابستان، برخی از خانواده ها به فکر خرید کولر هستند. کولر گازی به ویژه برای مناطق جنوبی کشور که گرمای وحشتناکی در تابستان وجود دارد یک ضرورت خواهد بود. در چنین شرایطی، یافتن گزینه ای که علاوه بر عملکرد خوب، بهترین ویژگی ها را به شما ارائه دهد و در عین حال نسبتاً مقرون به صرفه باشد، بسیار مهم است. در این مطلب شما را با بهترین کولر گازی های خارجی و ایرانی آشنا می کنیم. مدل هایی که ارزش خرید دارند

بهترین مدل کولر گازی ایرانی

کولر گازی جی پلاس

جی پلاس یکی از معروف ترین برندهای کولر گازی در کشور است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. قابل ذکر است که با رنج قیمت پایین تری نسبت به کولرهای خارجی عرضه می شود. برند جی پلاس در مقایسه با سایر برندهای مشابه خارجی در بازار قیمت مناسبی دارد. از جمله مدل های موجود کولرگازی در این برند، کولر گازی G Plus مدل GAC-HF24TQN1 یک مثال خوب، مدل پایه دیواری 1185 x 315 x 231 میلی متر است. وزن آن نسبتا کم و حدود 14.5 کیلوگرم است.

با توجه به وزن و ابعاد آن، خیالتان راحت باشد که فضای زیادی را اشغال نمی کند. این اسپلیترها گرمایش و سرمایش مناسب مصرف کنندگان را تامین می کنند و نوع برق مصرفی نیز تک فاز ۲۲۰ ولت می باشد که در رده انرژی A قرار می گیرد و از محصولات برقی کم مصرف محسوب می شود. از جمله ویژگی های جالب این مدل کولر گازی G+ داشتن حالت خواب و تایمر مجهز به پره های باله طلایی است که راحتی های خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه این اسپلیت می توان به وجود فیلتر ضد کپک چند لایه و وجود حالت تایمر خواب اشاره کرد.

مدل دیگری از برند جی پلاس وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این برند رتبه انرژی A++ را به عنوان ویژگی ممتاز این مدل ارائه کرده است. کولر گازی جی پلاس 30000 مدل GAC-HV30VQ1 محدوده ظرفیت سرمایش 30000 BTU در ساعت و محدوده ظرفیت گرمایش 30000 BTU در ساعت است. جی پلاس در این مدل 128*26*36 سانتی متری سعی کرده محصول را به گونه ای روانه بازار کند که کمترین فضا را اشغال کند. این مدل نسبت به مدل قبلی گرانتر است و بین 53 تا 55 میلیون تومان در فروشگاه ها یافت می شود.

کولر گازی ایران رادیاتور

حتما بارها نام برند ایرانی ایران رادیاتور را شنیده اید، برندی که به دلیل کیفیت محصولاتش در بین مردم محبوبیت دارد. کولرگازی ایرانی رادیاتوری از ابتدای راه اندازی کولر آبی تا شروع تولید کولر گازی همواره یکی از محصولات مورد استفاده خانوارهای ایرانی بوده است.

از جمله مدل های تولید شده توسط این برند، کولر گازی ایران رادیاتور 30 ​​هزار مدل IAC-30CH/XA/A این یکی از گزینه های عالی است. این رادیاتور ایرانی با ابعاد 34x26x117 سانتی متر فضای زیادی را در منزل شما اشغال نمی کند و با وزن 18.5 کیلوگرم به بازار عرضه می شود. این مدل کولر گازی همچنان از امکانات گرمایشی و سرمایه گذاری بسیار خوبی برخوردار است و البته با نوع مصرف برق تکفاز کلاس انرژی A+ را پوشش می دهد که آن را در رده لوازم کم مصرف قرار می دهد. این مدل مانند J+ طرفداران زیادی دارد و با بدنه زیبای خود نیاز افراد را به کولرگازی با کیفیت برطرف می کند و قیمت آن در بازار بین 34 تا 40 میلیون است.

رادیاتور کولر گازی ایرانی 30000A مدل IAC-30CH/XA/A یک مدل دیگر هم هست که از برند ایران رادیاتور به شما ارائه می کنیم. این مدل دارای کمپرسور روتاری TOSHIBA GMCC می باشد که مدل خوبی به حساب می آید و در ابعاد 900x800x370 میلی متر می تواند کمی بزرگتر باشد اما به هر حال قیمت های خوبی در این مدل وجود دارد. قدرت سرمایش این مدل 1660-2920 وات و قدرت گرمایش 1560-2550 وات می باشد. همچنین بازده حالت سرد آن EER 3.01 و بازده حالت گرم COP 3.41 است. رتبه مصرف انرژی نیز A+ است.

بهترین مارک کولر گازی

بهترین مدل کولر گازی فضای باز

بهترین مدل کولر گازی ال جی

در بین برندهای معروف لوازم خانگی خارجی، ال جی قطعا یکی از بهترین و معروف ترین هاست. اگر قصد خرید کولر گازی خارجی را دارید و توانایی پرداخت مبلغ بیشتری را دارید، حتما به جای برندهای ایرانی، مدل های معروف خارجی را انتخاب کنید. کولر گازی ال جی سال هاست که در صنعت گرمایش و سرمایش منازل شناخته شده است و می توانید به این برند اعتماد کنید. البته باید بدانید که واردات این برند در حال حاضر محدود است.


بیشتر بخوانید: چه کنیم که کولر گازی برق کمتری مصرف کند؟


یکی از بهترین مدل های کولر گازی ال جی کولر گازی ال جی 24K استاندارد مدل S4-W24K23AE F. این مدل با وزن سبک 12.2 کیلوگرمی شناخته شده است. همچنین راندمان سرد، EER، 3.21 W/W و راندمان گرم، COP، 3.41 W/W است. این برند دارای سرعت باد 10 متری است که خنکی هوا را در مسافت های طولانی احساس می کند. علاوه بر این، این مدل می تواند تا 48 درجه سانتیگراد کار کند. نوع مصرف برق آن نیز تک فاز است و با استفاده از عملکرد خنک کننده سریع 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند. علاوه بر این، این مدل دارای ویژگی هایی مانند تکنولوژی کمپرسور دوتایی، 60 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. قیمت امروز آن 54 میلیون تومان است.

البته اگر به مدل ال جی علاقه دارید کولر گازی LG 24000 Standard Plus I24CFH همچنین ببینید این مدل ابعاد کوچکی نیز دارد که 99.8×34.5×21 سانتی متر است. وزن آن 11.6 کیلوگرم است و حتی از مدل قبلی و برندهای مشابه ایرانی سبکتر است. این مدل دارای کمپرسور اینورتر و دارای نمایشگر LED می باشد. علاوه بر این، EER بازده حالت سرد 3.21 w/w و بازده حالت گرم COP 3.41 w/w است. سرعت باد آن مانند مدل قبلی 10 متر است. نوع برق این مدل نیز تک فاز می باشد. میزان نویز آن (پنل خارجی) نیز 56 دسی بل است. به علاوه این مدل دارای برچسب انرژی A++ می باشد.

بهترین مدل کولر گازی گرین

کولر گازی سبز توسط یک برند چینی عرضه می شود که این روزها طرفداران خود را در بازار پیدا کرده است. اگر به دنبال یک برند خارجی ارزانتر از ال جی هستید، توضیحات زیر را از دست ندهید.

یکی از معروف ترین مدل های کولر گازی گرین در حال حاضر در بازار کولر گازی سبز 30000 مدل GWS-30P1T3/R1 F. ابعاد این یونیت دیواری 35.8 x 25.3 x 125 سانتی متر و وزن آن 18 کیلوگرم است که نسبت به ال جی مشابه سنگین و حجیم تر است. از نظر رده انرژی این مدل دارای برچسب B می باشد که از نظر مصرف انرژی چندان مناسب نیست اما به هر حال با این مشخصات راندمان در حالت سرد EER 3.13 است که مشابه نمونه های خوب و با دبی خنک کننده اسمی 12.77 می توان گفت تقویت کننده خنک کننده خوبی دارد. شاید بارزترین ویژگی این مدل سرعت باد باشد که حتی از مدل ال جی بهتر است و وزش باد تا 15 متر می رسد.

بهترین مارک کولر گازی

بهترین مدل کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس از جمله برندهای معروفی هستند که این روزها می توانید در بازار خرید کنید. هایسنس یک شرکت الکترونیکی چندملیتی دولتی چینی است و می تواند یکی از گزینه های خوب برای خرید باشد.

یکی از مدل های این کولر گازی تحت عنوان کولر گازی هایسنس 30000 مدل HIH-30VQ این یکی از گزینه های خوب این برند است. این کولر گازی نسبتا خوب کلاس A با ابعاد 23.1×118.5×31.5 سانتی متر و وزن 15 کیلوگرم را می توانید از فروشگاه های لوازم خانگی خریداری کنید. این کولرگازی با COP 3.6 در حالت گرم و برد باد 15 متری گزینه بسیار خوبی است و قیمت آن بالای 55 میلیون است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا