8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardقابلیت نمایش تبلیغات به تپسی اضافه شد دی‌ام برد


زمان مطالعه: 2 دقایق

تپسی قابلیت ارائه تبلیغات درون برنامه ای را به پلتفرم خود اضافه کرده است و کسب و کارها می توانند از این ظرفیت برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی تاپسی، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ظرفیت جدید ارائه آگهی به این پلتفرم اضافه شده است. این یک ویژگی جدید در تپسی است که فرصتی را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند تا پیشنهادات جذاب خود را در پلتفرم تپسی به مخاطبان نمایش دهند.

تبلیغات در سینی

لازم به ذکر است که از ابتدای اسفند سال گذشته تا فروردین ماه سال جاری، شش کسب و کار با تپسی همکاری کرده و از قدرت های تبلیغاتی جدید آن استفاده کرده اند. این تبلیغات درون برنامه ای 72 میلیون بار در مدت 20 روز ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی تپسی، میانگین نرخ کلیک روی تبلیغات در این پلتفرم بالای 5 درصد بوده و این رقم بسته به طرح تجاری و پیشنهاد متفاوت بوده است. به این معنی که تبلیغاتی که طراحی و پیام بهتر و جذاب تری دارند نسبت به سایرین نرخ کلیک بالاتری دارند.

تپسی برای نمایش تبلیغات خود در اپلیکیشن چهار موقعیت را در نظر گرفته است: بنر بالا (بالای صفحه)، صفحه یافتن (صفحه انتظار راننده)، موقعیت پایین (پایین صفحه) و داخل (صفحه پذیرش پس از درخواست راننده) ).

لازم به ذکر است که نحوه قیمت گذاری این آگهی ها نیز بسته به نوع کسب و کار و محل آن متفاوت است.

به گزارش روابط عمومی این مجموعه، مشاغل می توانند به این آدرس ارسال ایمیل

تبلیغات در سینی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا