15

اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت – تابناک


به گزارش «تابناک»، «پدر قهوه» قطعا ساخته خواهد شد، اما به گفته ساترا، مهران مدیری هنوز اقدامی برای ساخت سریال خاصی نکرده است و خبرهایی که در فضای مجازی از ساخت سریال «پدر قهوه ساخته مهران مدیری فقط حدس و گمان رسانه ای است. شنیده ها حاکی از آن است که سریال «پدر قهوه» داستان مردی را روایت می کند که مافیای قهوه در ایران است.

شنیده ها حاکی از آن است که این سریال جدید آخرین مراحل پیش تولید را می گذراند در حالی که ساترا می گوید مجوزی برای این سریال صادر نشده است.

یکی از پلتفرم ها سرمایه گذار اصلی سریال است و این سریال پس از اتمام کار روی آنتن فیلم نت می رود. مدیری مانند دیگر سریال هایش در کار جدیدش بازی می کند و گفته می شود ژاله صامتی و سام درخشانی نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند. عنوان «پدر قهوه» مخاطب را به یاد سریال کارگردان دیگری به نام «قهوه تلخ» می اندازد، سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان مواجه شد. ظاهرا این سریال هم شوخی است. به احتمال زیاد خود کارگردان در این سریال نیز مانند دیگر آثارش بازی خواهد کرد. این روزها «اسکار» مهران بازدیدهای زیادی دارد و به یکی از رئالیتی شوهای محبوب شبکه نمایش بومی تبدیل شده است.

از “قهوه تلخ” تا “پدر قهوه”

در اواخر دهه 80 که مهران مدیری با تلویزیون به بن بست رسید، سریال «کهوه ترخ» را برای تلویزیون زادگاهش ساخت. سال‌های 89 و 90 اوج فروش دیسک‌های فیلم و سریال در سوپرمارکت‌ها است و «قهوه تلخ» پرطرفدارترین محصول فرهنگی موجود در سوپرمارکت‌ها، سریالی که پربیننده است، اما ناقص بودن آن به دلیل اختلاف بین مدیر و سرمایه گذار، ضربه ای به اعتماد مردم زد بعد از «قهوه تلخ» کارگردان سریال های دیگری برای شبکه نمایش بومی ساخت، سریال هایی مثل «ویلای من» که هیچ کدام نتوانست موفقیت «قهوه تلخ» را تکرار کند. دهه 90 دهه بازگشت مدیری به تلویزیون بود و در آن سال ها او را بیشتر به عنوان تهیه کننده برنامه می دیدیم تا کارگردان سریال. مدیری البته در اواسط دهه 90 فیلم «پنج ساعت بعد از ظهر» را نیز کارگردانی کرد. او که سال هاست با «دورهمی» به خانه های مردم می رود، حالا برنامه اسکار را در شبکه نمایش خانگی دارد و برای سریال «پدر قهوه» آماده می شود که هنوز پروانه ساخت به ساترا نرسیده است.

باز کردن یک کافه برای رفتن به بانک

سریال «پدر قهوه» که گفته می شود اقتباسی از یک کمدی هالیوودی است، داستان گروهی است که هر چه دارند و ندارند صرف خرید قهوه می کنند و فکر می کنند قیمت قهوه افزایش می یابد. ، به قصد سرمایه گذاری و کسب سود. این در حالی است که امضای توافقنامه بین ایران و کنیا قیمت قهوه را به شدت کاهش خواهد داد. راه حل ترجیحی جبران خسارت ضربه زدن به بانک است. برای این منظور مغازه کنار بانک انتخاب و به عنوان کافه تعیین شد. کافه ای که مدیرانش به دلیل بی توجهی به کافه با مشتریان رفتار بدی دارند. اتفاقی که باعث شهرت کافه در تهران شد و حالا خیلی ها می خواهند به کافه ای بروند که هیچ احترامی برای مشتری ندارد. بنابراین، کافه ای که برای ضربه زدن به بانک ایجاد شده بود، به سودآورترین کافه پایتخت تبدیل شد.

منبع: همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا