8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardوبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرف‌کننده با احسان مقدس‌پور – دی‌ام برد


زمان مطالعه: 2 دقایق

بازاریابی عصبی رویکردی در بازاریابی است که از اطلاعات و تکنیک های علوم اعصاب برای درک رفتار مصرف کننده و تأثیرگذاری بر تصمیم گیری استفاده می کند. در این وبینار، احسان مقدم پور، مشاور مدیرعامل مرکز تبلیغات ایران نوین، در مورد نورومارکتینگ و روانشناسی مصرف کننده صحبت می کند.

اساساً بازاریابی عصبی سعی می‌کند با استفاده از داده‌های علمی مرتبط با علوم اعصاب و روان‌شناسی، بهترین راه‌ها برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرف‌کننده را شناسایی کند. این شاخه از بازاریابی با استفاده از ابزارهایی مانند تصویربرداری از مغز MRI، EEG و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرصتی برای درک بیشتر و بیشتر در مورد نحوه عملکرد مغز و واکنش‌های انسان به تبلیغات، برندسازی و محصولات فراهم می‌کند. سپس از این اطلاعات برای طراحی استراتژی های بازاریابی و تبلیغات بهینه و موثر استفاده می شود.

در این وبینار به صورت رایگان من ثبت نام می کنم انجام دادن.

مدرس وبینار

در این وبینار، احسان مقدم پور، مشاور مدیرعامل مرکز ایران نوین به موضوع روانشناسی در بازاریابی و بازاریابی عصبی می پردازد. وی دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و مشاور هیئت مدیره و مدیر سابق بازاریابی آهن آنلاین بود. وی همچنین مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب «مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک» است.

موضوعات وبینار

1. Consumer Neuroscience: مطالعه رفتار و پاسخ های مصرف کننده از دیدگاه علوم اعصاب
2. روانشناسی مصرف کننده: مطالعه عوامل روانی موثر بر تصمیم گیری مصرف کننده
3. علوم شناختی: مطالعه فرآیندهای شناختی و ادراکی که در تصمیم گیری مصرف کننده نقش دارند.
4. فناوری مغز: استفاده از دستگاه هایی مانند EEG (الکتروانسفالوگرافی) و fMRI (تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی) برای نظارت بر فعالیت مغز در پاسخ به محرک های بازاریابی.

این زیرشاخه ها با هم همکاری می کنند و اطلاعاتی را ارائه می دهند که بازاریابان و محققان بتوانند به طور مؤثرتری استراتژی های بازاریابی را طراحی و بهینه کنند.

پس از وبینار، ویدئوی وبینار در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

حامیان این وبینار

بستری برای تعامل و وفاداری مشتری تکه نان

ابزار جامع سئو فارسی رتبه KW

وبینار رایگان در بازاریابی عصبی؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرف کننده با احسان مقدس پور 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا